Veelgestelde vragen

Algemene veelgestelde vragen

Kan ik, als consument, rechtstreeks een offerte aanvragen bij Itho Daalderop?

Dit is niet mogelijk. Indien u een offerte wilt voor onze toestellen, dient u contact op te nemen met een Itho Daalderop-dealer of -verkooppunt. Deze kan tevens een prijs maken voor het eventueel demonteren van het bestaande toestel, de installatie van het nieuwe toestel en eventueel een onderhoudscontract aanbieden. Itho Daalderop-dealers of -verkooppunten bij u in de buurt kunt u via deze pagina opzoeken.

Wie is er verantwoordelijk voor de garantie-opvolging?

De installateur of het verkooppunt is het eerste aanspreekpunt voor het verlenen van garantie, zoals die voor uw toestel geldt. Hij kent onze garantie-procedures en zal zorgen voor een correcte afwikkeling. De aangegeven garantieduur voor het desbetreffende toestel geldt vanaf de aankoopdatum. Deze staat vermeld op de factuur.

Ik heb een storing/probleem met een Itho Daalderop-product. Wat moet ik doen?

Indien zich storingen voordoen aan een Itho Daalderop-product, verwijzen wij u naar uw installateur, verkooppunt of serviceorganisatie. Dat is de eerst aangewezen persoon voor het oplossen van storingen en het verhelpen van problemen aan uw toestel. Indien hij de storing niet kan oplossen, kan hij contact opnemen met de helpdesk van Itho Daalderop. Indien bij u niet bekend wie uw installateur, verkooppunt of serviceorganisatie is, kijk dan voor bedrijven in onze dealerlocator op deze website.

Kan ik rechtstreeks onderdelen bestellen bij Itho Daalderop?

Nee, Itho Daalderop levert slechts aan de technische groothandel en aan installateurs. U kunt, als particulier, terecht bij uw installateur of verkooppunt. Itho Daalderop-dealers of -verkooppunten bij u in de buurt kunt u via deze pagina opzoeken.

Waar kan ik terecht met mijn technische vragen?

U kunt met uw vragen terecht bij de installateur of een verkooppunt. Hij beschikt over de juiste kennis en documentatie. Itho Daalderop-dealers of -verkooppunten bij u in de buurt kunt u via deze pagina opzoeken.

Hoe kan ik filters of producten bestellen?

Voor informatie omtrent levering, service en dealeradressen in België, kunt u contact opnemen met: 

Itho Daalderop Belgium bvba
Brusselsesteenweg 498
1731 Zellik België/Belgique
T +32 (0)2 207 96 30
E info@ithodaalderop.be

Wat zijn de voorwaarden/kosten voor het retourneren van verkeerd bestelde artikelen?

  • De kosten voor retour bedragen 10% van de bruto-waarden van het product(en), met een minimum van 50 euro. 
  • Het product dient in de originele (onbeschadigde) verpakking te zijn verpakt. 
  • Het product kan alleen retour indien deze voor nieuwe verkoop geschikt is; onbeschadigd en inclusief toebehoren. 
  • Indien noodzakelijk en mogelijk zal Itho Daalderop de verpakkingskosten/herstelwerkzaamheden in rekening brengen om het product weer voor nieuwe verkoop geschikt te maken. 
  • Indien het product niet te herstellen is en niet meer voor nieuwe verkoop geschikt is, zullen wij het product retourneren. 
  • De hiervoor gemaakte kosten zullen wij bij u in rekening brengen. Let op: retourname in overleg met voorraadbeheer
Defect of storing Itho Daalderop-product

Voor een storing of defect aan alle niet-kokendwaterproducten van Itho Daalderop kunt u contact opnemen met uw installateur, verkooppunt of service-organisatie. Zij zijn de eerst aangewezene voor het oplossen van storingen en het verhelpen van problemen aan uw toestel. Indien u op zoek bent naar een installateur, verkooppunt of serviceorganisatie, bevelen wij een installateur aan. Deze kunt u vinden via deze link. Wilt u toch in contact treden met Itho Daalderop? Maak dan gebruik van het contactformulier.

Kokendwatersystemen: defect of storing

Is uw Itho Daalderop-kokend watersysteem kapot of zijn er storingen, dan kunt u contact opnemen met onze service via dit formulier of via ons algemene nummer 02/207.96.30. Zij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Heb je vragen?