Veelgestelde vragen

Algemene veelgestelde vragen

Kan ik, als consument, rechtstreeks een offerte aanvragen bij Itho Daalderop?

Dit is niet mogelijk. Indien u een offerte wilt voor onze toestellen, dient u contact op te nemen met een Itho Daalderop-dealer of -verkooppunt. Deze kan tevens een prijs maken voor het eventueel demonteren van het bestaande toestel, de installatie van het nieuwe toestel en eventueel een onderhoudscontract aanbieden. Itho Daalderop-dealers of -verkooppunten bij u in de buurt kunt u via deze pagina opzoeken.

Wie is er verantwoordelijk voor de garantie-opvolging?

De installateur of het verkooppunt is het eerste aanspreekpunt voor het verlenen van garantie, zoals die voor uw toestel geldt. Hij kent onze garantie-procedures en zal zorgen voor een correcte afwikkeling. De aangegeven garantieduur voor het desbetreffende toestel geldt vanaf de aankoopdatum. Deze staat vermeld op de factuur.

Ik heb een storing/probleem met een Itho Daalderop-product. Wat moet ik doen?

Indien zich storingen voordoen aan een Itho Daalderop-product, verwijzen wij u naar uw installateur, verkooppunt of serviceorganisatie. Dat is de eerst aangewezen persoon voor het oplossen van storingen en het verhelpen van problemen aan uw toestel. Indien hij de storing niet kan oplossen, kan hij contact opnemen met de helpdesk van Itho Daalderop. Indien bij u niet bekend wie uw installateur, verkooppunt of serviceorganisatie is, kijk dan voor bedrijven in onze dealerlocator op deze website.

Kan ik rechtstreeks onderdelen bestellen bij Itho Daalderop?

Nee, Itho Daalderop levert slechts aan de technische groothandel en aan installateurs. U kunt, als particulier, terecht bij uw installateur of verkooppunt. Itho Daalderop-dealers of -verkooppunten bij u in de buurt kunt u via deze pagina opzoeken.

Waar kan ik terecht met mijn technische vragen?

U kunt met uw vragen terecht bij de installateur of een verkooppunt. Hij beschikt over de juiste kennis en documentatie. Itho Daalderop-dealers of -verkooppunten bij u in de buurt kunt u via deze pagina opzoeken.

Ik woon in België. Hoe kan ik filters of producten bestellen?

Voor informatie omtrent levering, service en dealeradressen in België, kunt u contact opnemen met:

Itho Daalderop Belgium bvba
Brusselsesteenweg 498
1731 Zellik
België/Belgique
T +32 (0)2 207 96 30
E info@ithodaalderop.be
I www.ithodaalderop.be

Ik ben op zoek naar informatie over Itho afzuigkappen, waar kan ik dit vinden?

Kijk voor meer informatie over Itho afzuigkappen op de website van Novy.

Waar kan ik terecht voor de afzuigkappen?

Sinds medio 2011 zijn de Itho-afzuigkappen ondergebracht bij Novy Nederland B.V., dat opereert onder de naam Novy Keukencomfort. Voor informatie over de afzuigkappen verwijzen wij u naar www.novynederland.nl.

Wat zijn de voorwaarden/kosten voor het retourneren van verkeerd bestelde artikelen?
  • De kosten voor retour bedragen 10% van de bruto-waarden van het product(en), met een minimum van 50 euro.
  • Het product dient in de originele (onbeschadigde) verpakking te zijn verpakt.
  • Het product kan alleen retour indien deze voor nieuwe verkoop geschikt is; onbeschadigd en inclusief toebehoren.
  • Indien noodzakelijk en mogelijk zal Itho Daalderop de verpakkingskosten/herstelwerkzaamheden in rekening brengen om het product weer voor nieuwe verkoop geschikt te maken.
  • Indien het product niet te herstellen is en niet meer voor nieuwe verkoop geschikt is, zullen wij het product retourneren. De hiervoor gemaakte kosten zullen wij bij u in rekening brengen.
  • Let op: retourname in overleg met voorraadbeheer

Defect of storing Itho Daalderop-product

Voor een storing of defect aan alle niet-kokendwaterproducten van Itho Daalderop kunt u contact opnemen met uw installateur, verkooppunt of service-organisatie. Zij zijn de eerst aangewezene voor het oplossen van storingen en het verhelpen van problemen aan uw toestel. Indien u op zoek bent naar een installateur, verkooppunt of serviceorganisatie, bevelen wij een ID-dealer aan. Deze kunt u vinden via deze link.

Wilt u toch in contact treden met Itho Daalderop? Maak dan gebruik van het contactformulier.

Kokendwatersystemen: defect of storing

Is uw Itho Daalderop-kokendwatersysteem kapot of zijn er storingen, dan kunt u contact opnemen met onze service via dit formulier. Zij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Webshop vragen

Hoeveel zijn de verzendkosten?

U betaalt geen verzendkosten bij een bestelling in de webshop van Itho Daalderop.

Kan ik mijn aankoop in de webshop van Itho Daalderop annuleren of retourneren?

Als consument kunt u een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van het Itho Daalderop product gedurende een bedenktijd van 14 kalenderdagen na bevestiging van de bestelling door Itho Daalderop zonder opgave van redenen ontbinden. U dient dan zo snel mogelijk, maar binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag volgend na bevestiging van de bestelling door Itho Daalderop, het product terug te zenden op uw kosten, met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking. Bij de retourzending dient u een volledig ingevulde Itho Daalderop herroepingsformulier te gebruiken.

Heb je vragen?